Nytt jobb

Ja, jag måste väl skriva lite om mig själv också, inte bara om barnen...
Jag håller på att söka nya jobb och det är med stor sorg jag gör detta! Jag trivs så otroligt bra där jag är, men tyvärr är det ju bara ett vikariat och det går ut i januari så jag måste ju börja söka! Jag har ju påpekat flera gånger på jobbet att jag vill stanna och jag märker att de vill men tyvärr går ju inte det i dagens tider med den dåliga ekonomin som råder... VD:n sa idag att om jag får något nytt så måste jag se till att han får följa med, det var gulligt sagt tycker jag! Jag har i alla fall sökt tre jobb nu, vi får se hur det går... Jag berättade för några kollegor om att jag sökt jobb och fick så fina mail tillbaka från dem så att jag började gråta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0