Leia 4 år

Tänk att våran lilla älskling redan fyllt 4 år, Ebba storasyster, vår lilla prinsessa har blivit så stor! Helt otroligt var tiden går fort! Hon är så smart, rolig, busig, skötsam, ja allt en förälder kan önska sig! Det är helt fantastiskt att hon har kunnat växa upp och blvit så otroligt inteligent så snabbt, hon kan räkna, kan alla bokstäver, kan så mycket regler, känner empati ja och så mycket mer! Jag är så stolt över min lilla tjej så jag skulle kunna spricka! Tur kanske att man har ett till barn så man inte skämmer bort Leia alltför mycket : ) Ebba utvecklas också i rasande takt och hon lär sig mer och mer för var dag som går! Det är roligt bara att se hur olika de är! Leia är ju så otroligt ordningsam och beskedlig medan Ebba är mer busig men precis som sin syster otroligt söt. Ja, den som inte smälter för dessa prinsessor kommer jag aldrig förstå mig på : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0