Allt...

Det är så mycket just nu så jag känner att jag håller på att gå i bitar... Nä då, så farligt är det inte men det är mycket som snurrar i huvudet just nu... Först det här med jobbsökandet som fortfarnande pågår, sen Leia som fyllt 4 år och alla kalas (imorgon är det barnkalas på Andy)... Sen Krippa som fyllde 35 förra helgen och jag ordnade med en överraskningshelg till honom. Vi bodde på hotell, gick på bio, gick ut och åt middag osv. och det var jättelyckat alltesammans...

Ebba och Leia växer och gror som de ska, var på 4-års kontroll med Leia i förra veckan och hon fick MVG i allt! Hon hörde perfekt, såg perfekt, kunde räkna bättre än andra 4-åringar, pratade på och kunde rita gubbar hur fint som helst... Hon är lång, snygg och perfekt som BVC-tanten sa : )

Ja, tänk om alla föräldrar kunde var så stolt över sina barn som jag är : )


Ebba mår också utmärkt, hon trivs på dagis, blir bara större och mer förnuftig för var dag som går... Jag är så glad över båda mina pinsessor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0