Vecka13

Söndag 29 mars
Idag åkte vi ut till Tom Titts i södertälje! Det är ju hur stort som helst där och det finns hur mycket som helst att upptäcka. Leia är ju så otroligt vetgirig så hon gillade allting och undrade hur det fungerade, ja hon skulle nog behöva några dagar där och få reda på allt : ) Ebba gillade det också, hon sprang runt och lekte med allt men sen kanske hon inte förstod hur allt fungerade.... Det var i alla fall en toppendag och vi hade jättekul allihopa! När vi kom hem somnade vi gott alla tjejer och sov i 1,5 timme så tjejerna var vakna längre än vanligt ikväll, de kommer nog vara lite trötta imorgon!

Lördag 28 mars
Idag hade vi tänkt rensa förråden, lika bra att börja i tid innan flytten, men det kändes för tråkigt (tyckte vissa i familjen) så vi åkte till Sickla med Tomas istället... Ja, det kommer väl bli så att man flyttar allt, tänker rensa när man packar upp och sen står allt där i lådor... Nä, jag får ta tag i det under påsken eller nåt... I sickla har de byggt ut så det fanns en massa nytt att upptäcka... Tomas följde med oss hem och vi hade en kul kväll med barnen, det var mörkt här hemma (Pga earht hour) så det blev kurragömma och spöklekar... Sen var det fotboll för hela slanten...

Fredag 27 mars
Krippa lämnade idag barnen så jag kom till jobbet lite tidigare än vanligt. Jag kunde därför åka lite tidigare så jag hämtade Leia på hemvägen och vi åkte själva till globen. Hon blev helt överlycklig över att få göra någonting själv med mig, såå kul att se. Ibland (ofta) vill hon ha Ebba med när vi gör saker, för hon är precis som mig och får dåligt samvete annars... Men man måste ju försöka dela upp barnen då och då så de verkligen kan få lite kvalitetstid! Vi kollade runt lite i globen samt handlade mat och hade det jättemysigt..

Torsdag 26 mars
Webbråd hela dagen!

Onsdag 25 mars
Jobba och sen Nacka Forum på kvällen. Vi köpte faktiskt en platt-TV i Nacka, så nu äntligen är det slut på Krippas tjat, undar hur länge det dröjer innan han börjar tjata om något annat som vi MÅSTE ha : ) Den är jättefin, men jag tycker ju egentligen att man inte behöver köpa nytt innan det gamla gått sönder.. Ibland måste jag dock ge med mig, kul att ha en ny tv i det nya huset i alla fall...

Tisdag 24 mars
Inget speciellt att rapportera...

Måndag 23 mars
Ja, då var det måndag igen... Tur att man trivs på jobbet eftersom helgerna går alldeles för fort så är det skönt att ha kul även under veckorna : )
Allt gick bra idag, inga nyheter att rapportera.. Känns lite torftigt på bloggen just nu, men vi kommer nog igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0