Vecka 10

Söndag 8 mars
Idag har vi haft en ganska lugn dag! Jag och barnen plockade och fixade lite på morgonen, när Krippa kommit upp så åkte vi till Sickla där jag behövde inhandla lite till jobbet och så behövde vi ju handla mat förståss... Tomas kom också och mötte upp oss och han följde även med hem efteråt.

Lördag 7 mars
Idag packade vi våra badväskor och åkte till Södertälje där vi gick till sydpolen och badade. Hur kul som helst hade vi och barnen var verkligen överlyckliga... Så otroligt härligt, men nu kommer ju säkerligen Ebba bli förkyld, hoppas inte!!! Vi badade i vågor, simmade i strömmar, hoppade och tjoade och åt lunch vid poolen.... Vi åkte sen till Farsta och handlade mat och lördagsgodis, vi var väldigt trötta så sen blev det hemfärd och lördagsmys i soffan!

Fredag 6 mars
Grattis lilla söta fina Ebba på din namnsdag!
Jag känner inte riktigt att jag har tid med fredag idag, det finns så mycket att göra så jag skulle behövt minst en veckordag till : ) Allt gick i alla fall bra på jobbet, så det mesta blev gjort och resten får jag göra på söndag. Krippa kom och hämtade upp mig och vi åkte hem tillsammans för att hämta barnen. Vi åkte sen till globen allihopa där vi köpte en present till Ebba och en till Leia...

Torsdag 5 mars


Onsdag 4 mars


Tisdag 3 mars


Måndag 2 mars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0