Vecka 7

Söndag 15 februari
Idag var det husjakt som gällde så Bittan kom hit och tog hand om barnen medan jag och Krippa kollade på tre hus. Ett låg i Farsta, ett i Orminge och ett i Tyresö och alla tre var jättefina! Helt otroligt att båda två gillade alla tre så mycket, nu är det bara att buda och hålla tummarna : ) Vi åkte sen en sväng till farsta och kollade runt lite samt handlade mat... Vi åkte sen hem och möttes av en febrig Ebba! Hon har blivit sjuk igen lilla stackaren, hade 39,2 och somnade i mitt knä ganska snart... Nu är det bara att hoppas på att det går över fort, men imorgon får hon vara hemma med mormor...

Lördag 14 februari
Idag var det stort kalas för Hugo som fyllde 19 igår och Tomas som fyller 40 nästa vecka! Vi började med att åka till Forum Nacka för att inhandla det sista sen på väg därifrån somnade båda barnen så gott i bilen så det var ingen idé att åka hem. Vi åkte till Marie och jag gick upp och hjälpte till att fixa iordning maten lite medan Krippa satt med barnen i bilen... Vi hade det i alla fall jättebra på kalaset, barnen sprang runt och hade hur kul som helst så det var väldigt lyckat! Vi åkte hem i tid och hann kolla lite på en pippi film som var på tv innan barnen somnade gott...

Fredag 13 februari
Fredag igen, det är helt sjukt vad veckorna går fort! Idag satt jag med på ledningsgruppsmöte, det var kul! Dagen gick superfort, det var så mycket att göra så jag sprang mest runt på möten och annat... Sen var det bara att åka hem till sina gosiga barn och man... Vi hade en jättemysig fredagkväll, kollade på Ronja tillsammans och barnen var helt trollbundna hela filmen..

Torsdag 12 februari
Satt idag i webbråd hela dagen, det var kul men det är sååå sjukt mycket att göra med den nya hemsidan så det känns som om vi kommer få sitta natt som dag innan det är klart... Tur i alla fall att det är roliga människor man jobbar med, då känns allt mycket lättare... Vi hann med ett träningspass på lunchen i alla fall, ett roligt cirkelpass så det känns skönt...

Onsdag 11 februari
Idag lämnade Krippa ungarna så jag kunde komma till jobbet tidigare än vanligt... En bra dag var det, mycket att göra men helt överkomligt... Jag åkte och hämtade barnen idag och Pamela kom sen hem till oss och lekte! Det är så kul att träffa henne, barnen gillar henne verkligen! Ebba ville bara att hon skulle bada henne, bära henne osv. På fredag åker Pam till Thailand i två veckor, vi är inte lite avundsjuka här hemma!!!! Tänk vad skönt att få åka till ett varmt land i två veckor! Fast vi ska ju åka till ett kallt ställe snart, det ska bli kul det med : )

Tisdag 10 februari
Idag var det mycket att göra på jobbet, dagen gick riktigt fort. Jag och Åsa var med på ett step-pass och det gick riktigt bra med knät, men jag tog det lugnt... Har haft lite lite ont nu under kvällen, vi får se hur det känns imorgon. Kanske kan det vara en inflammation eller något, får väl testa med lite voltaren som vanligt då brukar det ju bli bra... Måste ju bli bra innan Duved bara, vi åker ju snart, tjohooo!

Måndag 9 februari
Allt är bra på jobbet, jag var nere och sprang på lunchen men sen på eftermiddagen fick jag så ont i knät så jag höll på att svimma... Jag tror att det beror på att det är så kallt ute, konstigt nog brukar jag få ont i knät då... Ska testa träna imorgon med och se hur det känns. Tror det är bra att bygga upp musklerna i benen, då kommer det bli mer stabilt... Krippa kom och hämtade upp mig idag så vi hade sällskap hem. Jag hämtade barnen och Krippa gick hem och hade ett konferens samtal. På kvällen kom Bittan med mat och hon lekte med barnen medan jag jobbade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0