Vecka 17

Söndag 26 april


Lördag 25 april


Fredag 24 april


Torsdag 23 april


Onsdag 22 april

Krippa jobbar idag hemifrån så han kan både lämna och hämta på dagis! Det känns ju jätteskönt för då kan allt bli gjort på jobbet som behöver göras, eller allt kommer väl inte bli gjort även om man håller på i 10 år men lite upprensning hinner man med... Krippa besiktigade bilen och den gick igenom så nu ska den snart ut till försäljning så att vi kan köpa en miljöbil....

Tisdag 21 april
Idag var det jag som både lämnade och hämtade på dagis. Det gick bra, men det kändes lite stressigt på jobbet måste jag säga... Jag fick dock allt gjort samt hann med ett träningspass så det var skönt... Leia ville ha pannkakor när vi kom hem så hon gjorde smeten och sen var det bara att ställa sig och steka. Det är ju sååå gott : ) På kvällen rensade vi i sovrummet samt vardagsrummet och nu är vår första flyttkartong packad! Känns så skönt att rensa, tänk att vi inte gör det oftare, det är ju en sån befrielse... Imorgon tänkte vi ta itu med köket, vi får se hur det går med det...

Måndag 20 april
Tillbaka på jobbet igen, tänk att alla dagar går så fort nu! Får lite panik, men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt och det är ju det jag har både hemma och på jobbet, måste nog börja ha lite tråkigt så att jag kan få tiden att gå lite långsammare!!! Har börjat rensningen här hemma ännu mer idag, det känns som om det rullar på riktigt bra, bara man tar en liten del i taget!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej ebba, kul att du och Leia vill busa med Johan och mig på Backvägen. 2 dagar i rad!

2009-05-03 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0