Vecka 15

Söndag 12 augusti
Min påskpresent till Krippa var att han fick åka iväg och spela golf idag, han var hur nöjd som helst! Han drog iväg med Tomas, Leia åkte till mamma och Ebba åkte till Marie! Jag var alltså ensam hemma så jag passade på att rensa källarförråden... Skönt att få det gjort, speciellt skönt för jag upptäckte att de brutit upp vårt ena källarförråd (men inte tagit något vad vi vet än) så då fick jag det fixat också...

Lördag 11 augusti
Påskmiddag hos mamma och Johan!
Vi var hemma hos mamma och Johan hela dagen, det var ju sååå fint väder så vi kunde sitta ute och sola hela dagen! Hur varmt som helst, satt i kjol och linne och svettades, underbart! Barnen fick så klart en massa påskägg och presenter, tom jag och Krippa fick varsitt påskägg så alla var nöjda och glada!

Fredag 10 augusti


Torsdag 9 april

Jobbar hemifrån idag, känns skönt!


Onsdag 8 april
Mycket att göra på jobbet, men jag tror det mesta ordnade upp sig... Skjutsade ut vår VD till arlanda i hans fina bil, den gick som ett spjut : ) Ja, vad annars? Inte mycket som hänt, måste börja ta tag i en utrensning här hemma samt börja packa så smått för jag vill inte stå i sista sekunden och slänga ner allt... Tycker ju egentligen att det känns kul att få börja rensa och få lite ordning, men jag behöver TID!!! Kan man köpa det tro? På vardagkvällarna orkar jag inte och på helgerna känns det lite trist för då vill man ha kvalitetstid med barnen.. Kanske borde sjukskriva sig en vecka för att rensa! Nä då, det ska jag inte göra, men vart får man tiden ifrån egentligen???


Tisdag 7 april
Grattis Hampus som fyller 20 år idag!!!
Underbart vårväder ute, helt fantastiskt!!! Även om man sitter inne och jobbar blir man ju lycklig av det och så kan man ju gå ut och fika och snacka lite... Krippa hämtade upp mig efter jobbet idag, jag gick sen och hämtade barnen och han åkte och handlade. Jag och barnen gick till parken och lekte tills Krippa sa att det var dags att komma hem, otroligt smidigt...

Måndag 6 april
Så var det dags att gå och jobba igen... Det är dock skönt att man går till jobbet med lätta steg, det är ju så fantastiskt kul där! Jag vet att jag sagt det förut, men jag säger det igen, jag trivs såååå bra med allt och alla där! Otroligt stimulerande med en massa utmaningar varje dag samt mycket skratt och snack!
Jag åkte och mötte upp Krippa, barnen och mamma efter jobbet för de var i parken och lekte så jag köpte med mig lite picnic så vi kunde stanna ute hela kvällen. Sååå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0