Vecka 44

Söndag 9 november
Grattis alla pappa och Kristofer på fars dag!
En lugn dag här hemma, det behövde jag och tjejerna. Krippa var iväg nästan hela dagen men vi tjejer hade det jättebra här hemma...

Lördag 8 november
Idag var Leia med mamma och Johan så jag, Krippa och Ebba mötte upp Tomas i Forum nacka där vi gick runt hela dagen. Jag shoppade en massa fynd, 2 klänningar, 2 toppar och en skjorta för 380 kr (ja, allt tillsammans kostade det)! Man blir så lycklig när man kan fynda och nu har jag lite mer jobbkläder vilket känns riktigt bra.

Fredag 7 november
Så var man tillbaka på jobbet igen, hade en hel del att göra idag kan man ju lugnt påstå men det gick bra. Hade så kul så jag och Jenny vred oss av skratt emellanåt! Ja, jag har verkligen de bästa arbetskompisar som man kan tänka sig, vi har SÅ OTROLIGT kul allihopa...

Onsdag 29 oktober-torsdag 6 november
Nu åker vi till Frankrike, kommer hem igen den 5 november!!!

En omtumlande resa, mycket jobbigt i början då Sterling gick i konkurs, men allt ordnade upp sig på bästa sätt...


Trots en jobbig start på resan och trots att vädret var dåligt nästan hela veckan så hade vi det jättebra i frankrike. Vi åt gott, hade gott sällskap, bodde bra osv. Tack snälla Melissa och Val för att vi fick bo hos er så länge och för att ni lagade så god mat till oss varje dag!

Tisdag 28 oktober


Måndag 27 oktober
Sista racet innan semestern! Tänk att nu åker vi snart! Pratade med Melissa igår och då var det 25 grader och sol, hoppas vi kan få lite värme och sol under vår semester!
Ikväll var Bittan och Göte här, de hade med sig en massa fina presenter till mig, alldeles för mycket i vanlig ordning! Jösses vad de skämmer bort mig, tusen tusen tack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0