Vecka 43

Söndag 26 oktober
Idag åkte vi till Forum Nacka igen, denna gång med barn och Tomas. Jag kom på att jag behövde köpa ett par jobbskor och det gjorde jag. Barnen tyckte det var jättekul med allt spektakel där, musik-uppvisningar, Bamse som gick runt och hälsade på barnen osv. Vi åkte sen och handlade mat på ICA Maxi innan vi åkte hem och lekte med Tomas...

Lördag 25 oktober
Jag och Krippa kunde idag vara lite själva och gå runt i affärer i Forum Nacka medan barnen lekte med mamma och Johan. Det var riktigt mysigt, vi åt lunch länge och tittade runt och uträttade lite ärenden innan vi åkte och hämtade upp dem. På kvällen mötte vi upp Danne på vår Thai-restaurant där han bjöd oss på en god middag, tusen tack!

Fredag 24 oktober
Maskerad på dagis!



Barnen hade en jättebra dag på dagis, det var disco, popcorn-jakt, lekar och bus hela dagen!

Torsdag 23 oktober
Idag var jag och hämtade ut Ebbas pass, hon är helt fantastigt söt på bilden, och det är så skönt att ha ordat med det. Nu borde det mesta vara klart inför resan. Vi var iväg och köpte en gps-navigator idag, det kostade ungefär lika mycket som att hyra en! En bil har vi hyrt och betalat också så den är bara att hämta ut när vi landar och det ska finnas två barnstolar i den, jätteskönt! I forum nacka där vi var nu på kvällen var det jättefint, vi vill nästan åka dit i helgen igen, barnen hade så kul och det fanns en massa nytt att titta på.

Onsdag 22 oktober


Tisdag 21 oktober
Även idag var mamma hemma med Leia, skönt att hon hinner bli helt frisk innan hon går till dagis. Ebba studsar verkligen iväg till dagis hur glad som helst, hon trivs så otroligt bra där och det känns så himla skönt!!! Hon har kompisar där som hon leker med och hon gillar personalen. Det är speciellt en liten tjej hon gillar som heter Rebecka, tydligen leker de väldigt mycket. Så fort man nämner Rebeckas namn här hemma skiner Ebba upp och skrattar!

Måndag 20 oktober
Idag var det mycket att göra på jobbet, men jag tror jag löste det mesta... Nu finns en hel del att göra med hemsidan och där har jag lite att lära, men så länge man tar en sak i taget så löser det mesta sig... Det var i alla fall tur att mamma kunde vara hemma med Leia idag eftersom både jag och Krippa hade en hel del att göra. Sen att komma hem till god hemlagad mat är ju en väldig lyx så tack snälla mamma!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej min blivande 30-åring - kikade på överkast i lördags - men jag fann inget som var särskilt snygga.Vi kanske kan titta tillsammans då du kommit hem från Frankrike.Ebba hoppas att vi ses imorgon en stund, vi kan spela lusen med Leia, hon är fena på att fuska faktiskt - inte bra. Puss

2008-10-27 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0