Vecka 40

Söndag 5 oktober
Grattis Hannes som fyller 14 år idag!
Idag åkte Krippa iväg till Antwerpen och är borta tills på fredag kväll! Innan han åkte så handlade han mat så nu har vi nog till hela veckan, skönt det! Jag och tjejerna åkte till Farsta tillsammans med Tomas där vi köpte en present till Hannes samt bytte Leias ena prinsessklänning som gått sönder och bytte en kjol som jag köpt. VI åkte sen på kalas och hade det bra hela eftermiddagen. När vi kom hem hit så åt vi middag, kollade på bollibompa och så hade jag dockteater för tjejerna som var väldigt uppskattat!

Lördag 4 oktober
Vi hade idag en jättehärlig lördag ute i bandängen igen. Den parken är verkligen fenomenal! Vi grillade, matade djuren och lekte. Diana, Karin och Malin kom dit med sina tjejer och det var så klart jättekul att träffa alla dem! På kvällen köpte vi pizza, vi var så trötta allihopa efter en hel dag ute i parken så det var gott och bekvämt att köpa med sig mat hem!

Fredag 3 oktober
Idag fick mamma ta hand om Ebba som fortfarande inte mår bra, febern har gått ner men hon hostar en hel del. Jag tror att det bara är tänderna eftersom hon har fått så här så fort hon fått en tand och nu är alla 4 hörntänder på väg! Jag gick och lämnade Leia på dagis och åkte sen till jobbet där det var fullt upp och mycket skratt! På eftermiddagen var det fika på dagis, men jag och Krippa kom inte iväg i tid men som tur var gick mamma och Ebba dit! Vad skulle vi göra utan mamma?

Torsdag 2 oktober
Idag mådde jag mycket bättre så jag kunde åka till jobbet! Ebba hade fortfarande hög feber så hon fick vara hemma med Krippa som kom hem inatt. Leia fick vara på dagis och Krippa gick sen och hämtade henne... Det var så skönt att komma hem till lagad mat och två söta barn samt en man igen, nu är ordningen återställd i några dagar...

Onsdag 1 oktober
Ja, idag mådde jag riktigt dålig, var magsjuk! Ebba hade hög feber och mådde inge bra hon heller så det var bara att stanna hemma. Mamma var snäll och kom förbi och hämtade upp Leia och lämnade henne på dagis. Jag och Ebba la oss och sov i 3 timmar, vi var helt slut båda två! På eftermiddagen kom mamma hit med blåbärssoppa till mig och gick och hämtade Leia på dagis. Tur att mamma bor så nära och kan ställa upp så mycket! Vad hade jag ananrs gjort?

Tisdag 30 september

Mina små mysungar sitter och tittar på morgon-tv tillsammans, de är ju så goa så man blir helt varm!

Jag och Jossan möttes idag vid t-centralen på vägen hem från jobbet. Vi åkte och hämtade barnen och gick sen hem till dem och fixade mat och åt tillsammans. Barnen lekte hela kvällen och vi kom inte hem förrän vid 19:30, då somnade barnen gott i sina sängar!

Måndag 29 september
Ja, nu har Krippa åkt till London så jag och tjejerna är ensamma. Det gick bra att komma iväg till dagis och jobb! Det gick även bra att hämta de små liven... Vi gick hem och började laga mat och sen kom Lisa och Pamela och gjorde oss sällskap hela kvällen! Pamela hade så klart med sig en massa presenter till barnen, tack snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0