Vecka 46

Söndag 23 november
Stort grattis till Johan som fyller år idag!
Det blir nog en fika hos mamma och Johan idag på em.
Innan dess hann vi med att åka pulka i hammarbybacken, äta lunch i globen och handla present till Johan. Ebba överraskade oss ida, när Leia fått en ansiktsmålning så ville Ebba också ha det, visst tänkte vi, vi testar! Det gick ju utmärkt, hon blundade och satt blixtstilla, det trodde vi inte om henne : )
Det var kul att träffa alla hemma hos mamma sen på kvällen, Hanna och Peter var det länge sen vi träffade och dom ska snart ha barn, spännande!!!



Lördag 22 november
Härlig lördag med en massa snö och en massa pulkaåkning! Synd bara att Krippa inte mår bra... Hoppas snön får stanna ett tag nu för vi hade så kul utomhus och jag blev som ett barn på nytt...

Tänk att Ebba jämt jämt jätm ska gå runt i sina röda högklackade lackskor!

Fredag 21 november
Ja, idag fick jag vara hemma med Ebba som hade 39.5 när vi vaknade... Vi tog det lugnt på morgonen och när vi lämnade Leia på dagis så stannade vi i en timme och lekte och drack kaffe... När vi kom hem så sov Ebba i 4,5 timme så trött var hon! Det som var bra var ju att jag kunde jobba då, fick en massa gjort så det var skönt! Vi gick och hämtade Leia sen på em och stannade även då en bra stund eftersom Leia hade så kul på dagis. På kvällen hade vi fredagsmys och åt tacos, riktigt gott!

Torsdag 20 november
Imorse när vi vaknade hade Ebba 39.2 så det var bara att ringa mamma och som tur var kunde hon komma över! Tack för det! Jag åkte till jobbet och Krippa som skulle jobba hemifrån fick gå hem till mamma och jobba.... Allt löste sig på bästa sätt (för oss, kanske inte för mamma)... På kvällen kom Bittan med god mat, såå skönt att slippa handla och laga mat ibland!

Onsdag 19 november
Idag var det webb-råd hela dagen på jobbet, jag kunde bara inte vara hemma så det fick bära eller brista med barnen på dagis! Personalen lovade att ringa om de märkte att Leia inte orkade vara där, och så himla sjuk är hon inte men hon såg lite lite hängig ut imorse när jag gick så det kändes inge bra att lämna henne... Kristofer ringde och kollade hur det gick för henne och det gick jättebra så det var skönt! Jag kunde då konsentrera mig på mitt möte, vi ska bygga om hela hemsidan och det tar ju lite tid kan man lugnt säga... Har en del jobb framöver...

Tisdag 18 november
Stort grattis till Anna K som idag fyller 30 år!
Jag och Leia var idag hemma och hade en jättemysig dag! Så skönt att få bara vara med henne ibland och göra precis det hon vill. Ibland kan ju Ebba ta över showen lite och man blir lite begränsad när man är med båda...

Måndag 17 november

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0