Vecka 45

Söndag 16 november
Idag har vi tagit det lugnt, vi åkte en sväng till Länna där vi handlade billiga luciakläder (pepparkaksklänning för 50 kr), billig tvål mm på EKO och sen mat på Willys.

Lördag 15 november
Idag var vi hemma och tog det lugnt på dagen, vi lekte med Barbie, la pussel och vilade. På eftermiddagen åkte vi och hämtade upp Tomas och vi åkte sen till Marie där det skulle vara en liten middag för att fira min födelsedag. Det var inte en så liten middag som jag trodde, för helt plötsligt hoppar Malin med familj fram och mamma och Johan var där. Pappa var också där, men det var ingen överraskning. Senare kom även Joel, Ylva och Eva! Superkul var det och jag blev jätteöverraskad... De hade fixat och donat med god mat och jättefina presenter, tusen tusen tack till er alla!

Fredag 14 november
Idag fick Krippa stanna hemma med barnen för de var riktigt förkylda, som tur var kom mamma och tog över vid 9:30 så då kunde han åka till jobbet. Jag känner mig riktigt hängig också, men vi hade webb-råd idag hela dagen och jag behövde verkligen vara med på det. Allt gick bra och jag kom hem i bra tid så då fick mamma "ledigt". På kvällen tog vi det lugnt här hemma, jag och Krippa kollade vidare på "Prison Break", det är ju så spännande!!!

Måndag 10- Torsdag 13 november
En bra arbetsvecka har det varit, massor med skratt och jag har fått mycket gjort. Det är så kul att verkligen trivas på jobbet och att man kan ha kul med alla samt kunna hjälpa till med det mesta. Jag har verkligen kommit in i det nu och det känns så skönt när man känner att man kan svara på alla frågor som man får hela dagarna... IDag åkte min vapendragare Jenny iväg och vi kommer inte ses på 1,5 vecka, jag sa då när hon skulle gå "Å nej, vilken tristess det kommer bli när du är borta", 4 stycken vänder sig då i kontorslandskapet och frågar om jag verkligen kan stava till tristess, jag som skrattar konstant... Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0