Vecka 23

Lördag 7 juni
Vi åker till Flen i en vecka, ska bo på Marias föräldrars landställe tillsammans med Maria, Albin och Elin! Ska bli såååå skönt!

Fredag 6 juni

Torsdag 5 juni
I eftermiddag ska vi på Hampus studentmottagning inne på söder!
image227
Onsdag 4 juni
Jag och Ebba var med på utflykten med dagis idag! Det var jättemysigt och Ebba sov i 2,5 timme i vagnen samtidigt som Leia sov 2 timmar på en filt så jag kunde ta det väldigt lugnt! Leia och Ebba var lite febriga imorse båda två men Leia ville ju absolut inte missa utflykten så vi följde med allihopa och gick sen hem när de andra gick till dagis. Vi var i en park borta i plantskoleområdet så det var inte långt hem!
image225
image226

Tisdag 3 juni
Jag och Maria ska idag ta en promenad in till söder. Jag ska handla en studentpresent till Hampus och vara barnvakt åt Elin en stund medan Maria ska iväg på fotmassage.
Allt gick bra på söder, presenterna blev inhandlade och jag köpte äntligen en ny stekpanna för ett presentkort jag fått av mamma!
Jag och Ebba hämtade Leia och Albin medan Maria fixade punkan på deras vagn. VI gick hem hit så efter ett tag kom Maria och Elin hit så lekte vi allesammans. På kvällen stekte vi pannkakor till utflykten imorgon och till middag, mumsigt!

Måndag 2 juni
image224

Jag och Ebba hade idag en lugn dag. Hon sov 2,5 timme på mig på förmiddagen så då låg jag och läste, sov och tittade på tv. Efter det damsög vi av här hemma och gick sen ut i det fina vädret. Ebba cyklade med Leia på dagis, det tyckte hon var riktigt kul. Hon vill ju helst inte gå ifrån dagis på morgonen när vi lämnar Leia, hoppas det kommer hålla i sig till hösten då hon ska börja där!
På kvällen har vi haft tjejkväll eftersom Krippa är iväg och spelar golf. Barnen har varit så snälla och allt har gått jättesmidigt!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppsan Ebba är du också på cykel.Bravo!Hoppas att vi ses en stund innan veckan är slut.Puss

2008-06-02 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0