Vecka 8

Fredag 22 februari
image162
Imorgon åker vi till fjällen med våra underbara barn... Hörs av när vi kommer tillbaka!

Torsdag 21 februari
Mamma/pappaträff hemma hos Guillermo.
image161

Onsdag 20 februari
Jag och Ebba tog det lugnt här hemma idag, Ebba fick sova mycket och jag hann städa lite... På kvällen kom Bittan hit med en massa god mat, såå gott!
image157

Tisdag 19 februari - EBBA 10 MÅNADER!!!
Efter lunch gick jag och Ebba hem till Emma och Love, dit kom även Karin och Tove och vi målade med fingerfärg med barnen. Det var ganska kaosartat, men vi hoppas att barnen hade kul! Alla barn satt i bara blöjor och de hade verkligen färg överallt, inklusive i munnen : ) Fina teckningar blev det i alla fall som vi måste sätta upp... Efter lite fika gick vi och hämtade Leia och sen gick vi till parken tillsammans med några andra dagisbarn. Leia gungade för fulla muggar och lekte även i sandlådan och med alla pinnar... Riktigt skönt väder, härligt att kunna vara ute en lång stund på eftermiddagen!
image159

Måndag 18 februari
Grattis Tomas som fyller år idag!
Jag och Ebba var hemma idag och tog det lugnt, Ebba sov i 4,5 timme så det var alltså väldigt lugnt här hemma : ) Mamma och Tomas hämtade Leia så hon var väldigt nöjd och glad när hon kom hem. Mamma lagade sen en god födelsedagsmiddag så jag blev verkligen bortskämd... Fick allt serverat trots att det inte är min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0