Presentation av bloggen:


Så där ja, nu har man skapat en blogg till sin yngsta dotter också. Skillnaden mot den andra bloggen (www.leiasundberg.blogg.se) är att här kommer jag själv skriva vad jag tycker och tänker, när Ebba blir större kanske hon får ta över : ) Allt kan man ju inte få lika bara för att man är systrar... Självklart kommer även denna blogg handla en del om Leia, precis som Leias blogg handlar lite om Ebba men ska även försöka skriva lite om livet som mamma osv.  Vi får se vad som händer helt enkelt, kan vara skönt att skriva av sig hur som helst och jag hoppas det är kul för mina tjejer att läsa när de blir större...

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej lilla Ebba! Vad kul att du har fått en egen blogg, tack vare din fantastiska mamma. Det ska bli kul att följa din utveckling och läsa om små och stora händelser i ditt liv.
Vi ses i kväll och då får jag gulla och pussa dig.

2007-05-23 @ 13:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0