Vecka 28 - 29 Gotlandssemestern!

Tisdag 10 - 24 Juli
Vi har haft det helt underbart nere på gotland! Har ätit gott, solat, badat och tagit det lugnt! Har haft hur många barnvakter som helst när som helst så Kristofer har fått spela golf i princip varje dag, ibland två gånger om dagen! Jag har spelat golf 3 gånger, men det är lite jobbigt att vara borta från barnen så det fick räcka... Man har ju lite separationsångest : ) Vi har haft bra väder nästan hela tiden, vissa dagar var molnigare än andra men det regnade bara en dag så då kan man ju inte klaga! Har varit runt 10-15 personer nere i huset hela tiden fast folk kom och gick.

1.2.3.4.5.6.7.
8.image41

1. Ebba i vagnen. 2. Jag och Ebba gungar nere i burgsvikshamnen. 3. Joel, Ylva och Ebba inne i salen. 4. Ebba snackar med Leias docka Kajsa. 5. Ebba på stranden, sitter i sin bilstol och har det bra i skuggan. 6. Marie och Ebba. 7. Sylvia och Ebba. 8. Vi som var på gotland under första veckan, från vänster: Joel, Ylva, Lotta, Marie, Ebba och Kristofer,  Petter, Tomas, Johan och Monika.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Ebba,oj vad du växer och utvecklas - man kan nästan ana att du snart sitter med vid matbordet.Jättekul att du var med oss så länge på Gotland - men man märkte knappast något av dig. Du är ingen gnällspik precis.Puss

2007-07-27 @ 09:47:45
Postat av: Farmor

Hej Ebba! Vilka fina bilder av dig från Gotland. Alla dina barnvakter ser oförskämt bruna och utvilade ut så jag förstår att du och storasyster har varit snälla som vanligt. i kväll åker Göte och jag till Boden för nu börjar vår semester. Välkommen hem och jag hoppas att vi ses snart :)
(förhoppningsvis mellan Boden- och Ölandsvistelsen)
Puss!

2007-07-27 @ 12:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0