Vecka 51

Fredag 21 december
Vi åker till gotland! GOD JUL ALLESAMMANS!!!!

Torsdag 20 december
Packa och shoppa...

Onsdag 19 december
Vi gick idag iväg till doktorn för att kolla barnen. Ville göra en koll innan vi åker så att de inte har några elaka infektioner som vi inte kan göra något åt på gotland. Det kändes bra och doktorn sa tom att hon kunde skriva ut penicilin som vi kunde ta med ifall att (men jag tackade nej)... Nu har vi fått en mirakelhostmedicin till Leia och Ebba har redan en sen förut... Annars har vi mest sovit idag och tagit det så lugnt det går med två barn. Ebba har varit väldigt gnällig, vet inte om det är tanden eller magen.

Tisdag 18 december
Idag var det mammaträff hos Maria (Malins syster) men eftersom Leia är sjuk hade jag inte tänkt åka. Leia tjatade dock på att få leka med Olivia och eftersom jag skulle fått så otroligt dåligt samvete om vi inte åkt så åkte vi dit ett tag. Leia hade jättekul och lekte hela tiden med Olivia, jag såg knappt röken av dom... Jag fick sitta och äta god mat och supergod efterrätt, sen var det dags att ta barnen hem. Båda två somnade så fort vi kommit ut från deras port och vaknade inte förrän vi varit hemma ett bra tag...

Måndag 17 december
Vi blir hemma alla tjejer idag eftersom Leia är sjuk... Det får bli en lugn dag med många filmer och mys i soffan : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0