Vecka 32


Lördag 18 augusti-Söndag 19 augusti
Bröllop mellan Melissa Nilsson och Severin Valentin!
image55
Världens finaste brud på världens finaste bröllop!

Vilken dag!!!! Helt otroligt vilket fint bröllop det blev och jösses vad jag nu kan pusta ut! Det var lite att göra som toastmaster, alla tiden som man skulle passa allt som skulle organiseras runt omkring med präst, serveringspersonal, telegram som kom, presenter att ta hand om, rum som skulle betalas mm. Allt flöt på bra och eftersom jag gillar att organisera trivdes jag som fisken i vattnet! Melissa och Val var jättenöjda och tackade mig säkert 5.000 gånger så det kändes skönt! Trist att det tar slut så fort bara men tur att det var en hel helg så att man fick njuta länge. Det var fint väder hela helgen men lite kyligt! Femtio fransmän och fransyskor kunde minsann se till att stämningen var på topp hela tiden, de spottar inte i glaset precis! Ebba skötte sig utan anmärkning hela helgen, var så snäll och bara skrattade så nu vill nog många åka hem och skaffa barn : ) Det enda jobbiga var att vi sov ovanpå diskot så lite sliten var man på söndagen trots att jag inte drack någonting, men ett morogndopp ordnade till det med. Ebba sov ganska bra trots dunket från musiken, tur det! Tyvärr inte så mycket bilder...


Fredag 17 augusti
Var hemma även idag och fick även idag båda barnen att sova samtidigt länge, så skönt när man får gå och sova en stund mitt på dagen... Mamma kom hit med goda muffins och hon tog sen med sig Leia ut så att jag kunde fixa iordning det sista med bröllopspresenten sen gick även jag och Ebba ut.

Torsdag 16 augusti
Har haft en mysig hemmadag med barnen idag. Efter att vi alla fått vila så fick vi dock kraft att gå till parken i 2 timmar. Det var skönt att komma ut lite och jösses vad Leia lekte i parken. Hon hade med sig Kajsa och dom var så söta när hon sprang runt och skulle visa henne allt samt gunga henne : )


Onsdag 15 augusti
image49
image50

Idag har det gungats inne vid Nytorget, båda barnen gillar det verkligen så det är kul! Tack mamma för god lunch! Gick hela vägen till stan och tillbaka hem, Ebba sover gott i vagnen trots att den nu är sittvagn för henne och Leia sov hela vägen tillbaka. Skönt att röra lite på sig men nu är jag lite mör i benen...

Tisdag 14 augusti
Var i Flen hela dagen idag och rekade inför bröllopet, det kommer bli så bra allting!!! Det var otroligt fint ute vid slottet och kyrkan och nu börjar Mel och Val få ordning på allt... Själv har jag 50.000 saker i huvudet men ska försöka skriva ner allt innan vi åker så blir det nog bra... Är man toastmaster så är det en del att fixa med har det visat sig, men eftersom jag gillar att organisera och fixa så inte mig emot.

Melissa och Val pratar med prästen, andra bilden är utsikten från kyrkan!

Måndag 13 augusti
Var hos syster-yster och c:o idag och lekte, kul att träffa dom! Klippte Marie och det blev faktiskt snyggt den här gången också, Hampus började klippningen så det blev korare än väntat : )

Kommentarer
Postat av: MORMOR

Grattis Ebba till första spadtaget, mot sallad och majskorn gröt och kräftor.

2007-08-16 @ 14:25:38
Postat av: momor

Oj vilken vacker brud, finns det någon bild på toastmastern??

2007-08-20 @ 16:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0